Serviciu
image
  • Accesare Fonduri
  • Achizitii
  • Acoperisuri Case
  • Administrare Imobile
  • Agentie Imobiliara
  • Agrement
  • Aleorgologie
  • Alpinism
  • Altele
  • Amenajari Interioare
  • Android Developer
  • App Developer
  • Aranjamente Săli
  • imageArhitect
  • Arte Martiale
  • Articole Si Blog Posts
  • Artist AI
  • Asigurari
  • Asistent Personal
  • Asistență Medicală
  • Avocat
  • Babysitter
  • Backend Developer
  • Balustrazi Inox La Comanda
  • imageBalustrazi Sticla La Comanda
  • Bucătar
  • C# Developer
  • Cabinet Medic De Familie
  • Call Center & Calling
  • Camin / Azil De Batrani
  • Camping / Glamping
  • Cardiolog
  • Carotare
  • Casa Si Gradina
  • Catering
  • imageCazare
  • Ceasornic
  • Chirurgie Generala
  • Chirurgie Plastica
  • Clinica Privata
  • Cluburi / Pub-uri / Localuri
  • Coach
  • Colectare Electrocasnice / Aparatura Electrica
  • Colectare Fier Vechi
  • Confectii Metalice
  • Constructii
  • Consultanță
  • Consultanță Financiară
  • Contabilitate
  • Content Creator
  • imageCopywriter
  • Creative Writing
  • CRM Management
  • Croitor
  • Crowdfunding
  • Curatare Hornuri
  • Curatatorie Haine
  • Cursuri
  • Customer Care
  • Data Analytics
  • Date Entry
  • Deblocari Auto
  • Deratizare / Dezinsectie / Dezinfectie
  • Dermatolog
  • Deservent
  • Design Interior
  • Detailing Auto
  • Detectiv Particular
  • Diriginte Santier
  • Diverse
  • Dulgher
  • E-commerce Management
  • imageElectrician
  • Email Copy
  • Endocrinolog
  • Evaluator
  • Evenimente / Nunti / Botezuri
  • Event Management
  • Excavări
  • Fashion Design
  • Fierar
  • Finisaje Interioare
  • Fitness
  • Foraje Puturi
  • Fotograf / Videograf / Artist Digital
  • Frizer
  • Front-End Developer
  • imageGard Metalic La Comanda
  • Gastroenterologie
  • Geamgiu
  • Ghid Turistic
  • Ginecolog
  • Grădinărit / Permacultura
  • Graphic Design
  • Growth Hacking
  • Hale Metalice
  • health
  • Hoteluri
  • HR Consulting
  • Închirere Containăre / WC-uri / Garduri De Protecție
  • Inchiriere Nacele
  • Închirieri ATV / Biciclete / Trotinete
  • Închirieri Auto
  • Închirieri Autocare
  • Închirieri Masini
  • Închirieri Microbuze
  • Închirieri Remorci Și Platforme
  • Închirieri Utilaje
  • Înfințări Firme
  • Inginerie
  • Îngrijire Animale De Companie
  • Îngrijire La Domiciliu
  • Înmatriculări Auto
  • Instalare Aer Condiționat
  • Instalare Panouri Fotovoltaice / Solare
  • Instalator
  • IOS Developer
  • Jurist
  • Kinetoterapie
  • Laborator Analize
  • Lead Generation
  • Livrări La Domiciliu
  • Locuri de munca
  • Lumini / Artificii / Altele
  • Macaragist
  • Market Research
  • Marketing Online
  • Masaj
  • Mecanici
  • Mediator
  • Medicale
  • Medicina Interna
  • Medicina Muncii
  • Meditatii
  • Meseriaș Construcții
  • Mobila La Comanda
  • Montaj Mobila
  • Montaj Plase De Insecte
  • Montaj Pompe De Căldură
  • Montaj Rigips
  • imageMontaj Termopane
  • Nefrologie
  • Neurolog
  • Oftamolog
  • ORL
  • Ospătar
  • Otopedie
  • Pavaje / Placări Cu Piatră, Marmură
  • Pediatrie
  • Peisagistică
  • Pensiune Canină
  • Pneumologie
  • PPC Specialist
  • Printari 3D
  • Programator
  • imageProiectare Case
  • Proiectare Mobila
  • Project Management
  • Proofreading & Editing
  • Psihiatrie
  • imagePsiholog / Psihoterapeut
  • Publicitate
  • QA (Quality Assurance)
  • Reconditionari Mobila Si Tapiterie
  • Reparatii Acoperisuri
  • Reparații Chiuloase / Bloc Motor
  • Reparații Cutii De Viteză
  • Reparații Electrocasnice
  • Reparații Injectoare
  • Reparații IT / Mobile / TV
  • Reparatii Jante
  • Reparatii Moto / Biciclete / Trotinete
  • imageReparatii Termopane
  • Reparatii Tractoare / Combine / Utilaje Agricole
  • Reparatii Utilaje
  • Restaurante
  • Restaurari
  • Salahor
  • Sales Copy
  • Salon De Frumusete
  • imageScara Metalica La Comanda
  • imageScari Interioare Din Lemn
  • Școli De Șofer
  • Scriptwriting
  • Sculptor
  • Secretariat
  • Securitate
  • SEM
  • SEO Specialist
  • Service Auto
  • Servicii De Colectare A Deșeurilor
  • Servicii De Curățenie
  • Servicii De Găzduire Web / Cloud
  • Servicii De Mutări / Relocări
  • Servicii De Pază Și Protecție
  • Servicii De Vidanjare
  • Servicii Funerare
  • SMM Specialist
  • Sofer
  • Spălătorie Auto / Covoare / Canapele
  • Sport
  • imageStomatolog
  • Strungar
  • Studii Geotehnice
  • Sudor
  • Sunet / Dj / Formații
  • Tamplari
  • Tapițer
  • Tatuaje / Piercing
  • Tehniciar Dentar
  • Tencuieli Mecanizate
  • Tencuieli Naturale
  • Terapii Complementare
  • Termoizolații / Hidroizolații
  • Tinichigerie
  • Topograf
  • imageTractari Auto
  • Traduceri
  • Transfer Aeroport
  • Translator
  • Transport Marfă
  • Transport Persoane
  • Transport Utilaje
  • UI / UX Designer
  • Urologie
  • UX Writing
  • Veterinar
  • Vidanjare Si Desfundare
  • Video Editor
  • Virtual Assistant
  • Voice Over
  • Vulcanizare
  • Web Analytics
  • Web Design
  • Website Maintenance
  • Zidar
  • Zugrav
Județ
image
image

Carti Recomandate

Ca orice prestator sau antreprenor aflat la început, autoeducația este extrem de importantă pentru a atinge un nivel înalt de profesionalism în afaceri și în viața personală. De aceea venim în ajutorul tău o serie de recomandări de cărți care să te ajute. De la cele de bază despre bani și afaceri, la cele de marketing, investiții, psihologia banilor sau inteligență emoțională.

1. Cel mai bogat om din Babylon - George S. Clason

Cel mai bogat om din babilon. Secretele succesului  universal 

Cea mai importanta carte despre bani

„O parte din tot ce câștigi să-ți rămână tie!” 

Publicata pentru prima data in 1926, cartea de fata a schimbat modul in care milioane de oameni gandesc despre bani. La aproape 100 de ani de la prima editie, este la fel de relevanta ca intotdeauna!
 
Cele 7 parabole a caror actiune se petrece in Babilon – orasul cel mai bogat din lumea antica, ai carui locuitori pretuiau banii si urmau principii economice rationale – ne dezvaluie secretele universale ale succesului financiar: cum sa strangem bani, cum sa controlam cheltuielile si sa ne gestionam bunurile pentru a le inmulti, cum sa ne satisfacem dorintele, dar sa obtinem independenta si succesul la care altii doar viseaza. Si multe altele!
 
Un bestseller clasic pentru vremurile de azi si un excelent ghid de educatie financiara!
Sunt un fan infocat al simplitatii sfaturilor din aceasta carte. Inlaturand misterul si confuzia care invaluie in general banii, George Clason face ca siguranta financiara sa ne fie accesibila tuturor. – Suze Orman, consultant financiar si personalitate media
 
Ce-ar putea sa-i invete pe investitorii moderni o carte despre finante scrisa in anii ’20 ai secolului trecut? Destul de multe, daca ne referim la minunatele pilde ale lui George Clason, in care sunt explicate fundamentele economiei. – Los Angeles Times

2. Tată bogat, tată sărac, ed. 5 - Robert T. Kiyosaki

Tata bogat, tata sarac. Educatia financiara in familie. Editia a V-a
 
Principalul motiv pentru care oamenii se lupta cu dificultatile financiare este acela ca au trecut prin scoala fara sa invete nimic despre bani. Rezultatul este ca invata sa lucreze pentru bani… dar nu invata niciodata sa puna banii sa actioneze pentru ei. – Robert T. Kiyosaki
 
Imi iubesc copiii si vreau sa fac tot posibilul pentru ca ei sa aiba parte de cea mai buna educatie! Invatamantul traditional, desi este foarte important, nu mai este de ajuns. Trebuie sa intelegem cu totii ce sunt banii si cum lucreaza ei. – Sharon L. Lechter
 
Tata bogat, tata sarac
• Arunca in aer mitul care spune ca trebuie sa castigi mult ca sa te imbogatesti.
• Combate ideea potrivit careia, daca ai o casa, esti instarit. Le arata parintilor de ce nu se pot baza pe sistemul de invatamant, daca vor sa-si vada copiii invatand cate ceva despre bani.
• Defineste odata pentru totdeauna activele si pasivele.
• Va invata ce si cum sa le spuneti copiilor despre bani, astfel incat sa aiba succes financiar in viitor.
 
Tata bogat, tata sarac este un punct de plecare pentru toti cei care doresc sa detina controlul asupra propriului lui viitor financiar. – USA Today

3. Mitul antreprenorial - Michael E. Gerber

Votata cartea de afaceri nr.1 de catre Inc. 500 CEOs. 

Aceasta editie revizuita si actualizata a bestsellerului fenomenal Mitul antreprenorial, care a devenit intre timp o lectura clasica in randul cartilor de cultura antreprenoriala, risipeste o serie de mituri legate de inceperea propriei afaceri. 

Consultantul in afaceri mici si autorul Michael E. Gerber – cu o experienta vasta in antreprenoriat, dobandita de-a lungul numerosilor ani de practica – subliniaza modul in care presupunerile comune, asteptarile si chiar expertiza tehnica pot sta in calea conducerii unei afaceri de succes. 

Cartea de fata te conduce prin etapele vietii unei afaceri – de Ia copilaria antreprenoriala, la problemele generate de crestere in adolescenta si pana la perspectiva antreprenoriala matura, care repre-zinta lumina calauzitoare a tuturor afacerilor de succes – si iti arata cum sa aplici lectiile francizarii in orice afacere, indiferent daca este, sau nu, o franciza. Dar, cel mai important, Gerber te va ajuta sa faci distinctia vitala intre a lucra la afacerea ta a lucra afacerea ta. 

Mitul antreprenorial este cartea care te va ajuta sa iti dezvolti afacerea intr-un mod productiv si sigur!
Regula 10X: Singura diferenta dintre succes si esec / The 10X Rule: The Only Difference Between Success and Failure de Grant Cardone este, dupa cum spune autorul, Sfantul Graal pentru toti cei care vor sa cunoasca succesul. O carte care iti va spori curajul si increderea in tine, va elimina tergiversarile si indoielile si te va inzestra cu un simt al scopului, care iti va anima viata, visurile si obiectivele. O lectura despre cum sa-ti creezi viata pe care ti-o doresti, distrandu-te mai mult si obtinand mai mult timp pentru tine si ceea ce iti place sa faci. O carte care iti spune ce sa faci ca sa reusesti!
 
„In aceasta carte este vorba despre cum sa ai realizari extraordinare, despre cum sa te asiguri ca vei ajunge sa le ai, despre cum sa le mentii si despre cum sa ai realizari din ce in ce mai mari fara sa ti se para ca acest proces este „munca”. Tine minte: O persoana care pune limite potentialului sau succes va limita si eforturile necesare pentru a-l atinge si a-l mentine.”
 
Grant Cardone este speaker de renume international pe probleme de leadership, investitii imobiliare, antreprenoriat, social media si finante, autor de bestselleruri New York Times si trainerul nr. 1 in lume in materie de vanzari si social media. A infiintat Universitatea Cardone, considerata a fi cel mai important instrument de training online in vanzari din lume, cu peste 50 de milioane de utilizatori. Cele 5 companii private pe care le detine obtin venituri anuale de peste 100 de milioane de dolari. 
 
Cardone lucreaza in prezent cu companii mici si companii din topul Fortune 500 pentru a creste vanzarile prin gasirea de oportunitati trecute cu vederea si prin particularizarea procesului de vanzari pentru a fi mai eficient, dar a lucrat si cu companii mari precum: Google, Sprint, Toyota, General Motors sau Ford. Pornind de la Regula 10X: Singura diferenta dintre succes si esec, care a devenit bestseller New York Times in 2011, Grant Cardone a dezvoltat incepand cu anul 2017 conferintele 10X Growth Conference,  devenite rapid cele mai mari conferinte pentru afaceri si antreprenori din lume. Grant Cardone este si un influencer de succes, cu peste 10 milioane de followers si conexiuni in toata lumea, fiind considerat din acest motiv unul dintre primii 10 CEO din lume pe care sa-i urmaresti.

Start in antreprenoriat sau Calatoria antreprenorului de la a sti la a avea inspre a deveni de Cristian Onetiu este o carte pentru antreprenori, nu despre antreprenori, adresandu-se deopotriva celor care isi doresc o afacere proprie, celor care au deja o afacere, dar vor sa o faca sa creasca exploziv, dar si celor care au o afacere mare si vor sa o dezvolte in continuare. Pentru cei care nu au inca o afacere, cartea lui Cristian Onetiu reprezinta o provocare. Autorul ii provoaca  pe acestia sa isi ia un angajament pe 3 – 5 ani de a-si construi propria afacere rentabila, oferindu-le 12 principii cheie dar si o serie de sfaturi practice care sa ii ajute sa reuseasca pe acest drum. 

 
Cristian Onetiu este antreprenor la randul sau, in 2012 numarandu-se printre primii 500 cei mai bogati romani. Pe site-ul sau, Onetiu.com se recomanda ca fiind antreprenor, autor si business mentor, reusind sa dezvolte intr-un interval de 15 ani afaceri care depasesc 100 de milioane de Euro. A dezvoltat mai multe platforme online care ii ajuta pe antreprenori sau pe tinerii aspiranti la acest titlu sa isi dezvolte rapid si sustenabil afacerile. Este fondatorul programului de dezvoltare personala emPOWER, al taberei viitorilor milionari fericiti FHMcamp si al seriei de cursuri pentru antreprenori: Startup DAY, BBM – Business Building MasterMIND si XXL-Business. Cartea de fata prezinta povestea lui Cristian Onetiu ca antreprenor cu invataturile, greselile si concluziile pe care le-a tras din aceasta experienta, reprezentand totodata un ghid practic pentru tinerii antreprenori.
 
Povestea incepe in anul 2000. La 22 de ani, Cristian Onetiu era angajat al unei multinationale, avea un salariu mult peste medie, conducea o masina scumpa, iar perspectivele sale erau infinite. Intr-o zi, in timp ce se afla in aeroport, asteptandu-si avionul, a intrat in vorba cu un important om de afaceri din Anglia. Acea conversatie i-a schimbat viata.
 
Antreprenor poate fi ORICINE e interesat sa atinga succesul adevarat, oricine foloseste instrumentele adecvate si adauga cantitatea corecta de ambitie, actiune si cunostinte necesare pentru a-l transforma in realitate.

Cadranul banilor. Ghidul unui tata bogat pentru libertate financiara – Editia a III-a

Ati observat ca multi dintre cei mai sclipitori absolventi ai universitatilor isi doresc sa lucreze pentru cei care nu si-au terminat studiile… oameni precum Bill Gates, Richard Branson, Michael Dell si Ted Turner? Acesti oameni fara studii superioare sunt astazi ultra-bogatii lumii.

Aceasta carte vorbeste despre alegerea unor noi optiuni, noi directii si a unui nou viitor financiar. – Robert T. Kiyosaki

Cadranul Banilor se adreseaza persoanelor pregatite:
sa renunte la siguranta unei slujbe si sa-si caute propriul drum spre libertatea financiara;
sa faca mari schimbari profesionale si financiare in viata;
sa faca trecerea de la Era Industriala la Era Informationala.

Cadranul Banilor furnizeaza o harta cu traseul catre succesul financiar. – Sharon L. Lechter

Cadranul Banilor va dezvaluie de ce unii oameni muncesc mai putin, castiga mai multi bani, platesc taxe mai mici si se simt mult mai in siguranta din punct de vedere financiar decat altii. Totul e sa stii cand si in care cadran sa activezi.

Cadranul Banilor raspunde, printre altele, si la urmatoarele intrebari:


Care este diferenta dintre un angajat si un patron?


De ce unii investitori obtin castiguri uriase cu riscuri putine, in vreme ce altii abia reusesc sa supravietuiasca?


De ce majoritatea angajatilor se muta de la o slujba la alta, in timp ce altii isi dau demisia si se apuca sa-ti cladeasca adevarate imperii de afaceri?


De ce, in Era Industriala, parintii isi indemnau copiii sa devina medici, contabili sau avocati… si de ce, in Era Informationala, aceste profesii se afla sub asalt financiar?


Fragment din cartea „Cadranul banilor”, de Robert T. Kiyosaki

The Lean Startup. Cum antreprenorii din ziua de azi se folosesc de inovatia continua pentru a crea afaceri de succes

Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale Lean Startup, care stau la baza celor trei parti ale acestei carti, sunt urmatoarele:

• Antreprenori se gasesc pretutindeni. Nu trebuie sa lucrezi intr-un garaj pentru a face parte dintr-o companie startup. Conceptul antreprenoriatului ii include pe toti cei care lucreaza in ceea ce se intelege printr-o companie startup: o institutie umana menita sa creeze noi produse si servicii in conditii de extrema incertitudine. 
• Antreprenoriatul inseamna management. O companie startup este o institutie, nu doar un produs, asadar necesita un nou tip de management, special ajustat pentru acest context de extrema nesiguranta. 
• Invatare validata. Companiile startup exista nu numai pentru a face lucruri, bani sau a oferi servicii clientilor. Ele exista pentru a invata cum se construieste o afacere sustenabila. 
• Construieste-Evalueaza-Invata. Activitatea fundamentala a unei companii startup este aceea de a transforma ideile in produse, de a evalua raspunsul clientilor si apoi de a invata daca trebuie sa pivoteze sau sa persevereze. Toate procesele reusite de lansare trebuie ajustate pentru a accelera aceasta bucla de reactie. 
• Contabilitate pentru inovare. Pentru a imbunatati rezultatele antreprenoriale si pentru a pastra antreprenorii responsabili, trebuie sa ne concentram pe lucrurile plictisitoare: cum sa masuram progresul, cum sa fixam jaloane, cum sa prioritizam munca.

Dati-mi 5 minute si… va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii! Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care a lansat multe afaceri si a dat faliment de nenumarate ori – pana cand a inteles ca trebuie sa-si schimbe gandirea. Odata ce a realizat acest lucru, in cativa ani, a devenit milionar. 
 
Eker pleaca de la premisa ca nu lucrurile pe care le stim ne impiedica sa avem succes, ci lucrurile despre care avem o parere incorecta reprezinta cel mai mare obstacol. Cartea sa trateaza mai putin ceea ce trebuie invatat si mai mult ceea ce trebuie „dezvatat“.
 
Fiecare dintre noi are setat in minte un anumit tipar financiar. Iar modul in care gandim determina dimensiunea averii pe care o acumulam. Bogatii gandesc toti la fel (sunt convinsi ca „isi fac singuri viata“). Si saracii gandesc toti la fel (dar ei cred ca viata decurge conform „unui tipar deja stabilit“). Iar atunci cand subconstientul are de ales intre emotii adanc inradacinate si logica, emotiile inving aproape intotdeauna. Secretul sta in constientizarea propriilor ganduri si actiuni, astfel incat sa ne putem elibera de alegerile facute in trecut. E timpul sa renuntam la presupunerea ca, pentru a avea succes, ordinea logica este: a avea, a face, a fi. Trebuie sa adoptam, in schimb, convingerea oamenilor bogati, care considera ca ordinea corecta este: a fi, a face, a avea.
 
T. Harv Eker este om de afaceri, autor de carti si orator motivational. Este fiul unor imigranti europeni stabiliti in America de Nord. S-a nascut la Toronto si s-a mutat mai apoi in Statele Unite. Pentru ca familia sa avea probleme financiare pe cand el era copil, a inceput sa munceasca de la 13 ani. A avut diverse joburi si a urmat timp de un an cursurile de la University of York, iar apoi a decis sa-si urmeze visul de a deveni milionar. Dupa multe incercari nereusite, Eker si-a atins obiectivul. A deschis unul dintre primele magazine cu articole pentru fitness din America de Nord, a dezvoltat afacerea si apoi a vandut pachetul majoritar de actiuni unei corporatii din topul Fortune 500, reusind sa devina milionar in numai doi ani si jumatate. Ulterior, a inceput sa dezvolte propria teorie privind relatia dintre bani si aspectele ce tin de mentalitatea si atitudinile oamenilor. Folosind principiile si exercitiile pe care le expune in cartea de fata, el si-a revizuit gandurile, sentimentele si actiunile – nu doar pentru a obtine succesul, ci si pentru a-l mentine pe termen lung. T. Harv Eker este fondatorul si presedintele companiei Peak Potentials Training, una dintre companiile cu cea mai rapida crestere din America de Nord, ce ofera servicii de dezvoltare personala. Prin cartile, seminariile si conferintele sale, ca si prin programele educa­tionale oferite, el a schimbat vietile a numerosi oameni din toate colturile lumii, ajutandu-i sa-si atinga obiectivele si sa obtina independenta financiara.

Banii: Stapaneste jocul: 7 pasi simpli spre libertate financiara (Money: Master the game)

Prefata de Eusebiu Burcas:
Sunt deopotriva onorat si bucuros ca am fost invitat de editorul acestei carti sa contribui cu experienta mea in consiliere si educatie financiara personala la prefatarea uneia dintre cele mai importante carti despre investitii si prosperitate care au fost scrise in ultimii 50 de ani. Avantajul major al cartii lui Tony Robbins este capacitatea lui de a traduce termeni si fenomene economice complexe pe intelesul tuturor.

Este un veritabil manual de prosperitate pentru oamenii de rand, care muncesc din greu pentru bani si spera ca, la final, statul va avea grija de batranetea si de sanatatea lor. Obiectivul esential al cartii este sa-ti prezinte cateva scenarii fezabile si realiste pentru proiectarea arhitecturii financiare personale. Finalitatea este ca aceasta constructie financiara sa devina o structura stabila pe orice tip de vreme, cat si o sursa realista de venituri pentru perioada cand nu vei mai putea munci (sa-i spunem pensie). Una dintre cele mai mari erori financiare pe care le facem, in general, este sa nu ne gandim (din timp) la batranete. Atat timp cat esti tanar acest lucru este normal. Dar in momentul in care ai trecut de patruzeci de ani este putin probabil sa nu iti pui, macar pasager, intrebarea:  Din ce voi trai la batranete?  Demonstratia pe care o face Tony Robbins in aceasta carte este ca, daca nu ai in vedere un portofoliu de investitii diversificat format din macar cateva clase de active, sansele sa ai o pensie linistita sunt aproape ZERO.

Psihologia banilor: Lectii nemuritoare despre avutie, lacomie si fericire / The Psychology of Money: Timeless lessons on wealth, greed, and happiness de Morgan Housel este cartea care te va face sa constientizezi faptul ca succesul financiar nu depinde atat de mult de nivelul nostru de inteligenta, ci mai degraba de felul in care stim sa ne comportam si sa ne raportam la bani. Asta pentru ca este dovedit faptul ca geniile lipsite de control asupra emotiilor lor pot fi adevarate dezastre financiare, in timp ce, oamenii de rand care nu au niciun fel de educatie financiara pot deveni bogati daca isi insusesc cateva aptitudini comportamentale simple. Asadar, a venit timpul sa te convingi ca succesul financiar nu este vreo stiinta complicata, ci o aptitudine personala, in care felul in care te comporti este mai important decat ceea ce stii.
 
Cartea de fata te va ajuta totodata sa intelegi mai bine de ce se inglodeaza oamenii in datorii, de ce nu economisesc, de ce devin din ce in ce mai lacomi pe masura ce se imbogatesc, care sunt adevaratele beneficii pe care ni le pot aduce banii, dar si multe alte lucruri interesante referitoare la modalitatile extrem de diferite in care oameni diferiti se raporteaza la chestiunile referitoare la bani.
 
Morgan Housel a fost editorialist pentru publicatiile The Motley Fool si The Wall Street Journal, activand actualmente ca partener al firmei de capital de risc The Collaborative Fund care finanteaza startup-uri din domeniul tehnologiei. 
 
A castigat de doua ori premiul „Best in Business Award” din partea Society of American Business Editors and Writers (Societatea Editorilor si Scriitorilor de Afaceri Americani), a primit premiul „Sidney Award” din partea New York Times si a fost de doua ori finalist in competitia Gerald Loeb la categoria „Distinguished Business and Financial Journalism” –  dedicata profesionistilor cu merite deosebite in domeniul jurnalismului financiar si de afaceri. Morgan Housel locuieste in Seattle impreuna cu sotia sa si cei doi copii ai lor.
 
Cartea de fata este impartita in 20 de capitole care descriu cele mai paradoxale caracteristici ale psihologiei banilor in opinia autorului. Capitolele graviteaza in jurul unei teme comune – banii, dar sunt de sine statatoare, intelegerea fiecaruia dintre ele nedepinzand de parcurgerea celui precedent. Lectura acestui volum, bogat in povesti cu talc referitoare la atitudinea pe care au abordat-o diverse personalitati vizavi de bani, economii, cheltuieli si investitii te va ajuta sa iti schimbi mentalitatea cu privire la fiecare dintre aceste aspecte, sa iei decizii financiare mai bune si sa te bucuri de mai multa prosperitate si de o viata mai bogata din toate punctele de vedere. 
 

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.


In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. – Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. – Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. – Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Cartea lui Daniel Goleman a marcat o revolutie uluitoare in psihologie prin analiza importantei covarsitoare a emotiilor in dezvoltarea personalitatii umane. Studiul sau ne explica cum, atunci cand ne intelegem sentimentele, situatia in care ne aflam devine mai limpede. Descoperim chiar un nou mod de a privi cauzele bolilor care ne macina familia si societatea.

Preluand rezultatele cercetarilor asupra creierului si comportamentului, autorul propune extinderea conceptului de inteligenta. Este binecunoscut termenul de IQ – coeficientul care masoara inteligenta umana innascuta si care nu prea poate fi ameliorat pe parcursul vietii. O asemenea intelegere nu explica, de pilda, situatiile in care persoane cu un IQ mediu sau relativ scazut au cunoscut un mare succes.

De aceea, autorul a deschis calea unei psihologii care acorda un interes egal si inteligentei sentimentelor. Inteligenta emotionala (EQ) presupune in primul rand constientizare de sine, autodisciplina si empatie. Ea da seama de felul in care ne controlam impulsurile si sentimentele. Vestea buna este faptul ca inteligenta emotionala poate fi imbunatatita. Desi copilaria este extrem de importanta in punerea unor baze solide pentru dezvoltarea inteligentei emotionale, ea poate fi imbunatatita si cultivata inclusiv la varsta adulta.La zece ani de la aparitia primei editii in limba engleza, studiul inteligentei emotionale a capatat proportiile unui domeniu stiintific autonom in slujba caruia lucreaza un numar impresionant de cercetatori folosind cele mai avansate metode tehnologice. Astazi inteligenta emotionala se preda in scoli si universitati, competentele sale au devenit criterii de angajare sau de promovare in cariera, iar programele de educatie pe baza sa au devenit punctul de plecare in politicile sociale de prevenire a imbolnavirilor sau criminalitatii. Toate acestea au inceput in urma cu zece ani, de la formidabila carte a lui Daniel Goleman, Inteligenta emotionala.

Cel mai mare consultant de investitii al secolului al XX-lea, Benjamin Graham a indrumat si a inspirat oameni de pretutindeni. Conceptia lui Graham cu privire la „investitiile bazate pe valoare” – care-i apara pe investitori de erorile grave si ii obisnuieste sa elaboreze strategii pe termen lung – a facut din Investitorul inteligent biblia pietei bursiere inca de la prima ei aparitie, in 1949.

De-a lungul anilor, evolutia pietei a dovedit temeinicia strategiilor recomandate de Graham. Pastrand textul originar al lui Graham, editia de fata include un comentariu actualizat apartinand lui Jason Zweig, cunoscut jurnalist specializat in piete de capital, a carui perspectiva tine seama de realitatile pietei actuale, traseaza o paralela intre exemplele date de Graham si stirile senzationale referitoare la piata financiara actuala si ii ajuta pe cititori sa inteleaga mai bine modul in care trebuie aplicate principiile lui Graham.

Vitala si indispensabila, aceasta editie a Investitorului inteligent este cea mai importanta carte pe care o veti citi vreodata cu privire la modul in care va puteti atinge obiectivele financiare.

„Este un proiect de suflet mai vechi al meu, pe care ma bucur sa reusesc sa il finalizez acum. Informatiile din carte sunt, cred eu, utile pentru orice antreprenor, dar sipentru cei care se gandesc sa urmeze in viitor aceasta cale sau chiar pentrucei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicati in orice alt mod inactivitatile antreprenoriale din Romania.

Documentarea pentru carte a implicatatat cursurile de entrepreneurship pe care le predau la scoli de businessexecutive MBA (CEU Business School si acum la Maastricht School ofManagement) cat si experienta acumulata in Arena Leilor sau mai recent in Schoolforstartups dar mai ales experienta din ultimii aproape 20 ani deactivitate antreprenoriala personala. „

Marius Ghenea

Secretele succesului. Cum sa va faceti prieteni si sa deveniti influent

Dale Carnegie spunea ca „succesul inseamna sa obtii ceea ce vrei, iar fericirea inseamna sa vrei ceea ce ai obtinut”.

 
Dar ce anume isi doresc oamenii? Ei bine, de cele mai multe ori, e vorba despre o cariera ascendenta, prieteni de incredere, o familie iubitoare, un trai decent… si altele asemenea. Desigur, motivele pentru care un om isi doreste ceva anume sunt complet personale, insa metodele prin care isi poate atinge obiectivul sunt general valabile. Iar metodele din cartea de fata au fost testate de peste 15 milioane de cititori de pe cinci continente, pe parcursul a trei sferturi de secol. Volumul de fata a ajuns, cu timpul, sa fie cea mai vanduta carte motivationala publicata vreodata.
 
Sfaturile lui Dale Carnegie va arata cum sa deveniti un interlocutor agreabil, de ce e bine sa faceti complimente dezinteresate, cand e cazul sa va retrageti dintr-o disputa, ce anume trezeste dorinta de cooperare a partenerilor, cum sa faceti o buna impresie de la prima intalnire, cat de important e zambetul, prin ce strategii va puteti autopromova in ochii celorlalti, in ce fel puteti adresa critici fara sa provocati resentimente, de ce e recomandat sa va admiteti propriile greseli inainte de a le face reprosuri altora, cat de adevarat e proverbul care spune ca „vorba dulce mult aduce“, cum sa raspundeti la plangerile altora, unde se termina sinceritatea si incepe brutalitatea, de ce nu functioneaza pe termen lung strategia de a da ordine, cum sa va ajutati ajutandu-i pe ceilalti – si multe altele.
 
Carnegie dovedeste ca, in cele din urma, ceilalti ne vor trata exact asa cum ii tratam. Comportamentul interlocutorilor il oglindeste pe al nostru.